نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبری شوکه کننده: ممکن است توز به یووه بازگردد!

خبری شوکه کننده: ممکن است توز به یووه بازگردد!

گزارش های رسیده شده از ایتالیا از بازگشت احتمالی کارلوس توز ستاره ی بوکا جونیورز به یوونتوس خبر داده اند. گازتا گزارش می کند که به دلیل عدم پرداخت دستمزد توز و مشکلات دیگر، روابط این بازیکن با مدیران باشگاه تیره شده است و همین امر منجر شده توز تصمیم خود را برای جدا شدن از تیم بگیرد.

رویای مهاجم سابق بیانکونری در نقل و انتقالات تابستانی امسال به حقیقت پیوست و او به تیم محبوب دوران کودکی اش بوکاجونیوز پیوست، اما گزارش های اخیر بیان می کنند توز در سه ماه اخیز مشکلاتی با باشگاه پیدا کرده است.

رسانه های لاریپابلیکا، پورت مدیاست، روزنامه های ایتالیایی و چند رسانه ی ورزشی در مورد بازگشت احتمالی این مهاجم به یوونتوس خبر داده اند.

با این حال به نظر می رسد موانعی بر سر راه پیوستن دوباره ی توز به یوونتوس وجود دارد. گازتا ادعا می کند که علاقه ی باشگاه کورینتیانس می تواند توز را به ماندن در آمریکای جنوبی ترغیب کند، همچنین، باشگاه های دیگری برای به خدمت گرفتن توز علاقه نشان داده اند.

همچنین گزارش شده است، سران باشگاه یوونتوس ازتقاضای توز مبنی بر بازگشت به آرژانتین زودتر از پایان قرارداد ناراحت شده اند و ممکن است مدیران بانوی پیر علاقه ای زیادی به بازگشت دوباره ی این بازیکن نداشته باشند.

مهاجم آرژانتینی در رقابت های فصل گذشته ی سری آ موفق به ثمر رساندن 20 گل برای بانوی پیر شد و نقش مهمی در کسب اسکودتوی متوالی چهارم یوونتوس داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: